Fiatal lányok rángatóznak a padlón, miután megkapták a HPV oltást

A felvételen látható fiatal lányok Kolumbiában, Carmen de Bolívarban kapták meg a Humán Papillómavírus elleni Gardasil oltást, amely tömeges mellékhatásokat váltott ki náluk. A földön fekvő tizenéves lányok ezektől a mellékhatásoktól szenvedve szó szerint a földön vonaglanak, miközben úgy tűnik, hogy egyetlen egészségügyi személy egy férfi (aki az oltást beadhatta), valamint egy nő (talán tanárnő) és a fiú osztálytársaik próbálják őket lefogni rángatózás közben.

   

 

Miközben folyamatosan azt próbálják elhitetni, hogy mennyire fontosak és hatásosak a különböző vakcinák, minduntalan elfelejtenek komoly felvilágosítást adni az esetleges mellékhatásokról. De hogy ilyen nagyarányú mellékhatások lehetségesek, ez valóban megdöbbentő. Mit tesznek a kormányok, és a hivatalos szervek, hogy az emberek felelős döntéseket hozhassanak, hogy beadatják-e gyermeküknek, vagy maguknak ezeket az oltásokat? Meddig kell még ilyen esetekkel szembesülnünk, hány és hány emberi élet mehet tönkre az erőszakos, félelemkeltő és félrevezető vakcinázási programok következtében?

 

 

 

 
 
Medveczki Zoltán
medveczki@vnet.hu
Huszár Attila
attihusz@gmail.com
Fel
 
 
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

 
MALOMVÖLGYI TÁBOR
Táborozás
 

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Hun TV
Hun TV